Communicatiestrategie

Zoekveld

Wat is Google Adwords?

Adverteren met Google

Adwords van Google is één van de betere manieren om online te adverteren. Het bedrijf is goed voor zo’n 80 procent van de online advertentiemarkt, en garandeert je zo een maximale resultaten.  De meest gekende vorm zijn de advertenties in het zoeknetwerk. Dit zijn de eerste resultaten die je bovenaan in Google ziet als je iets opzoekt. 

WhatsApp voor bedrijven: doen of niet?

Een app’je naar je vrienden om jullie weekendplannen verder te bespreken. Of een app’je naar je familie om mee te delen dat je iets later zal zijn op dat ene feest. Snel, eenvoudig en toch persoonlijk! Maar wist je dat deze innovatieve tool ook heel wat mogelijkheden biedt op zakelijk gebied?

De grenzeloze mogelijkheden van videomarketing

Video’s hebben een hoge entertainmentfactor. Dat verklaart meteen waarom ze ook zo massaal bekeken worden.  Als bedrijf is het uiteraard interessant om hierop in te spelen met behulp van videomarketing. Maar hoe begin je met videomarketing in jouw onderneming?

Bespaar dit jaar op je communicatiebudget

Communicatie werkt! Ja, maar wat kost dat? Dat bepaal je zelf. Door een doordachte communicatiestrategie op poten te zetten, zorg je ervoor dat je communicatie maximaal rendeert. Daarnaast zijn er tal van subsidies die de kost van je marketingbudget kunnen drukken. Je moet alleen weten dat ze bestaan, en er vaak zelf naar vragen. We zetten er enkele op een rijtje die ook voor jouw bedrijf van toepassing kunnen zijn.

Start2Blog: 10 redenen waarom een blog nuttig is voor jouw bedrijf

Beschikt jouw bedrijf nog niet over een blog? Tijd om hier in 2016 verandering in te brengen. Een boeiende, zakelijke blog lokt tot 55% meer bezoekers naar je website én hoe groter het bereik, hoe groter de kans op nieuwe klanten. Start2Blog: wij zetten voor jou de boeiendste blogweetjes op een rij!

Met behulp van een blog kan je op regelmatige basis interessante content de wereld insturen. De ideale manier om ‘gratis’ jouw kennis te delen met anderen en het vertrouwen van (potentiële) klanten te wekken.

Foutloos schrijven: Mission (im)possible

Erger jij je aan fouten in zakelijke teksten? Haak je af bij een slechte zinsopbouw? Heb je een bloedhekel aan dt-fouten? Je bent niet de enige. Uit een recente studie van Taal in Bedrijf blijkt immers dat 74% van de mensen liever geen zaken doet met bedrijven die spelfouten maken. Bovendien zegt slechts 13% van de ondervraagden collega’s en zakenpartners te kennen die foutloos schrijven.

Relatiegeschenken van a tot z: vijf veelgestelde vragen

De zomer ligt al een tijdje achter ons. De eindejaarperiode komt langzaam weer in zicht. Tijd dus om na te denken over het ideale relatiegeschenk voor jouw klanten of zakenrelaties. Wij spraken met Lex Schroër, General Manager van L’Exsellent, specialist in de relatiegeschenkensector, en legden hem 5 vaak gestelde vragen voor.

Voldoet jouw website aan de wettelijke verplichtingen?

Het Internet is hotter dan ooit! Consumenten zoeken steeds vaker online naar informatie over bepaalde producten en diensten, vooraleer ze overgaan tot een aankoop. Beschik je als ondernemer over een eigen website? Of het nu gaat om een eerder informatieve site of een webshop, deze informatie moet je verplicht vermelden.

Verplichte bedrijfsgegevens op iedere website

Op basis van o.a. art. 18 van de Dienstenwet, art. 78 Wetboek Vennootschappen, Wet op de Kruispuntbank voor ondernemingen (KBO), de Privacywet en de zgn. e-commercewet

10 tips voor webformulieren die zorgen voor een hogere conversie

Een informatie- of offerteaanvraag, een online bestelling plaatsen, het inschrijven voor een nieuwsbrief. Aan tal van acties die op je website plaatsvinden, hangt een webformulier aan vast. Maar hoe zorg je er nu voor dat deze formulieren meer worden ingevuld?  Op naar een doeltreffend webformulier, waarbij gebruiksvriendelijkheid, een verhoogde conversie en laagdrempeligheid zonder informatieverlies centraal staat!

E-commerce in België: Wat je moet weten

De zoektocht naar een parkeerplaats, files aan paskamers, wachtrijen aan de kassa… Erger jij je er soms aan? Het kan ook anders. E-commerce (lees: online shoppen) wint aan populariteit in België. Maar wat kopen we zoal online? En vooral hoe kan je scoren met je eigen webshop?

“Klantgerichte beleving, een hoge vindbaarheid en gebruiksvriendelijkheid zijn dé pijlers om te scoren met je webshop.”

Pagina's

Plaats een reactie

 
 
Abonneer op Communicatiestrategie