Infosessies

Zoekveld

Infosessies over communicatie, marketing en (sociale) media


C-Works! houdt regelmatig presentaties op infosessies voor bedrijven, organisaties, verenigingen en belangengroepen. Tijdens een boeiende en interactieve uiteenzetting worden tal van aspecten rond communicatie, marketing en sociale media belicht.

Onze presentaties kunnen zowel in de bestaande vorm gegeven worden, als aangepast aan de noden en wensen van de organisatie of doelpubliek. Het is tevens mogelijk om een volledig op maat gemaakte presentatie te voorzien over een onderwerp uit onze expertise.

Onze infosessies

Sociale media voor verenigingen en organisaties

Tijdens deze sessie belichten we de impact, mogelijkheden en gevaren van sociale media.

Bekijk de inhoud

 
Sociale media voor bedrijven

Tijdens deze sessie belichten we de impact, mogelijkheden en gevaren van sociale media.

Bekijk de inhoud

 
Marketing van a tot z

Een interactieve sessie over marketing en hoe je zelf op een effectieve manier aan marketing kan doen. Deze sessie is gericht op gericht op ondernemers en zelfstandigen en bevat een luik waarbij deelnemers zelf de eerste stappen naar de opmaak van een marketingplan zetten.

Bekijk de inhoud

 
Online met je bedrijf

Hoe ga je van start met de opmaak van een website voor je bedrijf or organisatie? In deze sessie komen heel wat aspecten aan bod waar je in eerste instantie niet aan zou denken, maar die toch uiterst belangrijk zijn.

Bekijk de inhoud

 
Een commerciële planning opmaken

Een interactieve sessie die het belang aantoont van een goede commerciële planning. Deze sessie is gericht op gericht op ondernemers en zelfstandigen en bevat een luik waarbij deelnemers zelf de eerste stappen naar de opmaak van een commercieel plan zetten. 

 
Spreken in het openbaar

Een voorstelling van een nieuw product, stakeholders te woord staan, een publiek optreden geven, ... De meeste mensen staan niet te springen om dit te mogen (of moeten) doen. Toch bestaan er heel wat tips om dit op een positieve en aangename manier tot een goed einde te brengen.

 
Communicatie met de pers

Hoe kan je gericht communiceren via redactionele pers? Hoe stel je een goed persbericht op, wanneer verspreid je het en hoe zorg je ervoor dat het gepubliceerd wordt? En hoe ga je bij onvoorziene omstandigheden om met journalisten?

 
Hoe bedenk je een goede naam?

Bij de opstart van een nieuw bedrijf of de ontwikkeling van een nieuw product is de naamkeuze een belangrijke stap. Maar hoe begin je daar nu aan? In deze sessie gaan we na wat het belang is van een goede naam, welke naamtypes je kan gebruiken en hoe je een groep mensen betrekt bij het vinden en beoordelen van een naam. Deze sessie is ook beschikbaar als workshop.

 
Sessie op maat

Indien gewenst werken wij een sessie op maat uit, afgestemd op uw doelpubliek. Dit kan onder meer door een combinatie te maken van informatie uit verschillende sessies, of een volledig nieuwe sessie. Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie!

Vrijblijvende informatieaanvraag

 

Enkele reacties van deelnemers

Na afloop van elke sessie peilen we graag naar de tevredenheid van de deelnemers. Dit zijn enkele reacties die we mochten ontvangen.

Geweldige marketingworkshop.

Deskundigheid op en top!

Veel bruikbare info op weinig tijd.

To the point, zeer goede sessie.

Meer info, kostprijs en boekingen

De kostprijs van een infosessie is onder meer afhankelijk van de inhoud, de mate van interactiviteit, de aanwezige infrastructuur en de grootte van de groep.

Vrijblijvende informatieaanvraag